onsdag 6 februari 2013

Allt är inte som det ser ut att vara..& Måtte mina tankar förbli fria..

..Fri..är ordet idag

....fri i mina tankar..
vet ju hur lätt det är att hamna i säkra..ofarliga tankegångar..
får kämpa för att övervinna det dogmatiska..
..
därav 
är jag konstnär
..
 målar mina tankar fria..
med ord..färg och form
försöker jag få i ordning min tankvärld..

..som vanligt förändras min målning till mer ..ej grubblande men ..fundersamma ..
även lite svart trassel dök upp inunder penseldragen
men de kommer försvinna ..
inblick..
även en del tunga..mörka sökande tankegångar som jag innan öppethus..
målade över i svart & vitt 
ni kan endast sia om tankarna..
men jag vet..















































..idag ska jag fortsätta mina tankar till tunggung på en av Stockholms jazzhak..
allt för att fortsätta att spä på min väg till jazzen















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar