måndag 25 mars 2019

Kastmans själ in da house..& nu tar jag det lugnare...typ



så hoppar man baklänges från en trampolin med förbundna ögon 
ochvetejfanvarmanlandari
typ
min Bring it on
mentalitet triggas


det är ju en kick 
att fronta er som tycker om ..
min själ

känns skönt... intensiva dagar är över 
så jag hinner ikapp
mina tänkande celler
the exhibition blev sober enkel och olik mig 
mer avskalat förenklat utan mycket runtom 
fokus
handlar det om 
inriktning
nu när själens kompass är påslagen 
snurrar fortfarande runt men 
snart stannar den och visar väg
tilltro
våga
ta
den hand som räcks ut

jag kvinnan som är på väg mot ett mer Asketiskt liv 

nåväl 
glimtar från glimglammumsbubbelfeelingsdagar 
där
allt binds ihop
fröjd för öga gom 










































































































































har ju alltid varit en "ibland obarmhärtig sträng" regissör för filmen CarolaKastmans liv 
där jag självklart  tagit rollen som primadonna

hurkulärdetvaraettträdikulisserna...?
hmen
nu har jag fått en till liten rollinnehavare som intagit rollen som Divan på Divanen
älskar att hon likt mina döttrar 
tar en självklar plats

moi
har kanske tillslut förstått att rollen som trädet i kulisserna  kanske
inte är så pjåkigt ändå 

med hela min själ
TACK
för ni berikar sluter upp och ger 
min 
själ den näring den behöver 

 två utställningar kvar i livet
tänkte jag ha
en förgrenad i min Pappas rötter Sandviken
&
en i min Mammas
Ulricehamn
då knyts säcken ihop 
givetvis med guldsnöre


2 kommentarer:

  1. Akustiktavlor

    Välkommen till Silentdecor, Har du ett ljudproblem? Vi kan hjälpa er med era ljudproblem. Också, vi förse Snygga akustiktavlor och tystnad design Produkter service.

    to get more - https://www.silentdecor.com/

    SvaraRadera