fredag 11 november 2011

Kierkegaard till flärd..vrakpriser väntas & konstnärs komplexiteten

                                       ...gör alltid om en massa bilder när det är dags för öppet hus..
                                                                         speciellt mindre bilder..
                          har ju oerhört mycket bilder över från året..jag har ju varit xtra produktiv i år..
                                        och grejen med öppet hus är ju att det ska vara vrakpriser..



..när jag går igenom mina bilder...blir jag lika förvånad själv
hur komplex man är..
har ju inget val utan lämnar ut allt på mina alster..
från Kierkegaard till sommarflärd
genomsyras av kraft..existens & stor kärlek till livet
























     


                              






jag och Kierkegaard
summa summarium..var en utställning från 2003











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar