fredag 16 november 2012

En prick vid mina fötter & barn i mitt knä

vid mina fötter

..för några år sedan ..
innan Holly darling kom in i mitt liv..
stod jag i ateljén i timmar..helt ostörd med stora hörlurar med hög inpiro musik..'
härligt skapande ensamma produktiva tider..
...
idag får jag max tre timmar med vovve och barn vid mina fötter till riktigt dåliga barnprogram på ännu högre volym..
ett unikum att man får lust att fatta tag penslarna..
men detta är mitt liv just nu
 och 
jag målar med en bas av stimstoj och härlig energi ..trots allt
sammelsurium och ett otroligt kakafoni
här är småglimtar av en större tavla som håller på formas 



























..allt har sin tid under solen..
om några år kan jag sätta på mina hörlurar och ta ett fastare tag om penslarna igen 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar