torsdag 27 december 2012

Tacksamhet ..& tomma arkivskåp

vackra ..slitna befläckade ting..

..är så otroligt tacksam och berikad av att få hålla på med det som uppfyller mitt hjärta
fylla mina dagar med skapande ting 
..går inte en dag förren jag tackar för det

...
Öppethus dagen länsade allt jag hade
en del oljor gömde jag och plockade fram nu
har en plan för dem
idag satte jag igång att måla över..
klistra limma och stora penseldrag
levererar dem nästa vecka ut till butik

























dagar fyllda med lugn jämn lunk och stor tillförlit på att mina tavlor fortsätter att uppskattas
tack ännu en gång 
nu sätter jag igång igen ..med full fart framåt..
mycket som ska göras..dels till skåneland.
.till butiker och framförallt till min egen butik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar