fredag 22 februari 2013

Tänk på att livet är skört...& en del sommarkort klara..

..tänk på att livet är skört...


dessa ord har jag klippt av en större målning för några veckor sedan 
bra att ha ord ..tänkte jag
och idag
skulle jag gått på date med en riktigt fin person..
och
så får personens bror hjärnblödning och kanske inte klarar sig..

..åren går ju bara fortare och fortare och inser att vad jag vill ..strävar efter är just 
minnesvärdalivsdagar av kvalité..stimulans..
hinna älska så mycket det går..innan man själv ligger med näsan upp..
hmmm..
så vad passar bättre än 
flärd..ljusa färger men intensiva hullerombuller ord..
mina collage som ska tryckas upp till vykort i butiken
givetvis inte färdiga men 
..grund och en del ord är på...

allt ifrån Melankoli...hybristänk och bullmamma...



























...att göra dessa vykortcollage är ju så vansinningt roligt..
hög musik i lurarna...klipper ut ord..river limmar..
framförallt tänker inte utan bara göör..
alltid lika intressant att se vad resultaten visar..
och tänker..
Jaha ..är det här jag är i mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar