söndag 10 mars 2013

Demo även på tavlorna..Svart vitt & Äntligen kom hon till mig ..

absolut riktigt roligt ...


..har jag haft i dag när jag gjort denna serie..
"Höj glaset och blicka framåt"
..som jag kanske ska ha med på utställningen 
hmmm..få se
igentligen är det bara stora målningar som ska vara med ..men men..
klippte ned stor olja och började måla svart vitt ..
skrapa limma och ord kom på..
och min nya favvis Demo ord..
småleende..dansande med rock i mina öron ..
har jag myst omkring
så min Söndagsinspiro är en bråkdel av dessa svartvita goes demo..
..resten kommer upp i en sidflik under svart vitt senare..
sen kom hon till mig
..äntligen ..min vän 
tänkande
 ..stålklädd men skör och längtande...
somsigbör


























































..Du..bultar i mina ådror..
efter varje stavelse
..varje ord..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar