onsdag 13 mars 2013

kullerbyttafeeling på Trampolin..& viskande ord som inspirerar..

kullerbyttafeeling på Trampolin..

...bidde namnen på två lite mindre målningar som ska ut till butiken ..
musan kom tillbaka
endast för en kort stund..
viskade fina ord i mitt öra..

och jag började brinna 
..mmmm..
svårt med balansen .både i verkligheten och i fantasin ..
viskande ord som..
- Du är en trampolin..en i ord och alster..målande trampolin..går ut på den..sviktar lite och blir studsig halvknäpp..
Hullerombuller-känsla..kullerbyttafeeling..på trampolin.
.jag sviktar och hoppar..

..
ord som får min pensel att brinna mer..
och 
som föder dessa Ahaa..som jag alltid längtar efter..





































konstnären vädjar..om mer 
viskande ord..
bara ibland 
från din sida av trampolin 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar