måndag 27 maj 2013

En dag i veckan hemma i Ateljén & Redo för match är klara

..härlig dag hemma i ateljén


..eftersom mina målningar går som smör i solsken
tack för det alla ni härliga som blir så förälskade i mina alster
även om de flesta inte bor i detta land och förmodligen aldrig kommer läsa denna blogg så vill jag ändå sända ett stort Tack 
Tack för att ni gör så att jag kan fortsätta måla
..
så nu har jag ordnat en dag i veckan i min hemmaateljé
så jag kan fylla på både i butik och min själ 
för jag är verkligen inte Carola till fullo om jag inte får vara i detta mitt rätta element
min nya serie
redo för match I & II



























..sen att photoshop krånglar och jag förmodligen fotar ned mina bilder..och även min nya fina målarbänk som är ett konstverk även den  
gör just nu inget
för härligt befriande är det att få fatta penslarna igen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar