måndag 14 oktober 2013

Fyllapåorddag..rensning i Ateljén & Jag brinner...


fyller på med orddag

milt sagt..
eftersom jag tömde min sommarskapandeplats igår så hamnar allt här i ateljén
mycket ska tas hand om ..och eftersom jag är på väg så måste jag rensa..
mmm..det är seriöst något som är galet i den Kastmanska hjärnhalvan..
inte många kvinnor som har alla sina kläder hängande utanför och fullt av virke/kilramar inne i garderoben..
så säckar fylldes med allahanda olika lister och reglar många skeva/..udda"varförihelafridensnamnharjagsparatpdåem"
otaliga var säckarna även med magasin...expressen..från olika tidsepoker
men..efter klippt ut alla de fina inspiroord så kändes det lite lättare att gå vidare
..på denna väg mot utrensning och nytt liv
allt till  
hmmm..kanske













































rev också ut de fantastiska tryckfärgssidorna i olika nyanser
blir inte bara kollrig av dåtidens  typsnitt och uttryck utan färgen..nyanserna i de väl tummande magasinen 
kameran gick givetvis varm när jag såg husen speglades i mina förvaringsburkar..
Ahhhh...skuggspel..spegelreflektioner ...osv...osv
jag brinner
nu...måste jag sätta igång och måla 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar