onsdag 16 oktober 2013

Rör..berör min dröm..& Vansinnigt Produktiv

jasså..



så är det..
full fart med penslar och ihopplock av mångfald med bilder som ska fram nu till öppet hus..
mycket bilder är det...
ops
vilken tur att jag även ska ha en stor julmarknad med älsklingsSara i hennes underbara ateljé nu till advent..
produktiv..har jag alltid varit
det är mycket som måste ut..
det är väll det som skiljer neurotikern och konstnären åt..
introverta eller extroverta kanaler för sin galenskap
nåväl..
härligt och underbart är det när jag bearbetar mina drömmar
däri landar jag alltid
även mysigt att ha en liten flicka bredvid sig som målar fåglar som plockar äpplen och annat fint..
viktigt ..
också oerhört nödvändigt att umgås med människor man kan yttra orden
 -..rör..berör mina drömmar...
och sky människor som inte förstår-..rör för helvete inte mina drömmar..
detta är min litegråmuligaonsdagsinspiro



























ojojoj..här kom jag igång med en rolig serie
hoppa..vill hellre flyga..
..mmm..mången tankar bidde det
denna lilla Onsdag i mitt liv
mina drömmar kanske aldrig infrias..månne en utopi..
men slutar inte drömma för det framförallt slutar jag inte DANSA..
fantastiskt mysigt att bege mig med mina målarfingrar och jazzådror till kvällens danshak..
Tjohoo..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar