onsdag 16 juli 2014

Maning till..mandom,mod och morska män..Även mer lekstuga åt folket...

ordet för dagen 



eller mitt liv
leka bör man annars dör man 
är som sagts förr otroligt privilegierad att få leka hela dagarna och hittat många lika som i leken vill vara
tre stycken till duetter blev till nu på eftermiddagen 
samspråkande med krumelurmeningar
ty ord som gör kullerbytta i både mun och sinne 
tycker jag om 
även min och Saras nya lekstuga i Skåne står för inspiro denna dag
med sin karga..slitna oerhört vackra grå nyans 



























































..min gamla militärväska fick nu genom flytten vara boning åt mina oljefärger
mmm..vackrare kommer den bli nu med alla färgfläckar som tillför
och ikväll till min danslekstuga 
fantastiskt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar