tisdag 16 september 2014

Mer ..Tête à tête..Oljecollage & Trälim i håret...

nya lurar i kaoset

fick dagens inköp bli
två superdyra lurar har jag haft ..när jag jazzar fram till min målning 
men hamsterjäveln bet av dem båda 
ett nafs när hon springer förbi på bordet
eländigt dyrt blir det
men efter fyra intensiva riktigt mysiga timmar i verkstaden så blev det resultat i högar
en del är klara och ligger under oljecollage ovan..de barkar iväg på Torsdag för nya blickar på sig
min inspiro är 
kladd..stök och serien Pssst...tisseltassel..kvinnosnack
Tête à tête när det är som bäst

















































och så lilla fikapaus sällskapet 
som gör mina målardagar ännu gladare
sen fnissade jag lite när jag damp ned i frisörstolen för att få topparna klippta "devillalltidtypklippaaaallt"
när inte ens den hårdaste borste tog sig fram över det eländiga trasslet
hade lyckats få trälim i håret ...samsas med alla slag av målarfärg
haha...ja det kostar att ligga på topp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar