torsdag 21 januari 2016

Målningar klara..check ..& mindre på gång ..check

maskin

jag är en målarmaskin
producerar som aldrig förr
penslarna brinner i mina händer och musiken för dem fram
och
jag är i målar eufori
denna fantastiska känsla
som bara de som skapar kan förstå
dessa är färdiga och fraktas vidare till andras ögon imorgon 
still a Pippilifestyle
tyvärr kommer varken färger och djup till sin fördel
det är ju därför jag inte vill lägga in mina målningar här
men en del läggs in
 och visar ju ett hum hur de ser ut


































..spegel är bra att titta i 
ibland
innan man går till butiken iallafall
nåväl
denna ser ju bättre ut en hitlermustaschen jag fick till för ett tag sen
ochfolkspåpekarinte...?
de blir väll förmodligen livrädd för den långa mörka som rusar otåligt fram genom butiken 
bara för att inta sådant dödligt nödvändigt som föda
grumf






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar