tisdag 1 mars 2016

Butiker att fylla...tur att jag ändock är en målarmaskin

...nu börjar fyllandet av två stora lokaler..
mången målningar blir det
ön är öppen sex månader och jag säljer i snitt en om dagen
lätt att räkna ut hur mycket som ska fyllas på
mest små dock...
de stora är mer visningsobjekt
men de brukar även de sina av på slutet av säsongen
härliga tider väntas
bara min kraft kommer åter till min allt mer bräckliga lekamen
nåväl
vet ju med säkerhet att så är fallet
min inspiro är målningar in progress


















































nackdelen med influensan är ju att det fullkomligt haglar följdsjukdomar över en 
ommanintetardetlitelugnt
hur
ska man kunna ta det lugnt med en lokaler att fylla...homstaginguppdrag..vårskyltningar
småbarnsgöra och annat som håller en i livets sträng
nåväl
tids nog 
sitter jag med en kopp
intill vattnet
vid min bänk ute på ön 
kan jag få andas med förhoppningsfullt friska lungor






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar