onsdag 31 maj 2017

Helvetiska veckor ligger bakom mig ..& nu blickar jag framåt

vilka veckor jag lämnat bakom mig 
Tack
för att de är över
min målararm blev dålig 
så den har i princip varit obrukbar
ont så in i bäng
smärta utöver förlossning typ...
men nu är den uppskuren dränerad och på läkning 
hepp
Halleluja 
..så back har jag legat 
med mina tomtelistor som skulle betas av innan min lilla valp skulle komma 
och
mången dagar stängt har det varit på ön '
ledsen för detta 
om ni nu varit utanför min dörr
men¨fritt fram igen 
- du måste ta det lugnt med armen nu när den varit illa därhän ....sa doktorn
....'
-ordet "lugnt" är ett litet abstrakt oidentifierat ord
svarade Kastman
men selfies bidde det 
av tristess & passivitetens väntan  






































































...
sen kom Coco
min egen lilla svarta
nu är hon bredvid mig ..på mina målningar ..i mitt hjärta...vid min huvudkudde
så självklart kommer hon infiltrera mitt konstnärsskap
har redan påbörjat min svarta lilla serie
match made
Coco & moi  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar