måndag 9 april 2018

April denna hektiska månad..& mindre än tre veckor tills öppning..



rätt uppenbart 

var jag får min inspiro
..allt omkring mig flyter in i mina målningar eller mina målningar flyter in i dem ..
allt går i ett
denna månad tillhör den mest intensiva på året
fokusering på att liksom avsluta våren här i stan för att kunna flytta ut 
till n 
sen är man fast
pågottochont
måste producera fylla upp planera inför 
de fem månaderna som ska bära ...hålla oss flytade
lite glimtar från senaste veckan 
formar former...hammarslag..trassligt hår..betong överallt..
och
dialogus captu..
































































fryser gör jag 
det är kallare inne än ute 
försöker värma upp mig utanför husknuten 
första månaden är värst 
sen när värmen kommer är svalkan inne befriande
abstract 
att ett år redan förflutiit
är så tacksam att jag är den fria starka själ som jag äro
hoppas min starka kropp kan bära mig mången år framöver
om
ca tre veckor ppnar vi 
då är ni så välkomna 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar