tisdag 5 mars 2013

Kameran smeker mina tavlor..& lekfullheten byttes snabbt ut mot ångest

mohaaa..ha ha..


..nu är dagarna med seriösa blogginlägg över..
endast vinklar och vrår kommer fotas.
.gärna snett..tätt..inpå ..nära..nära
hur månne detta barka iväg..kanske inte så illa 
men kul är det..
kameran smeker varje ord..nyans
svart vitt
orden leker
mmm.härligt
annars lever jag just nu på mottot
"när musen är borta dansar katten på bordet"
har brett ut mig över hela våningen..tavlor överallt..mer än vanligt
har även
 beställt ett tjog med pp ..större än jag tänkte mig men bättre det än för lite..
bilderna behöver space ..
tänkte helt enkelt endast ta stora regäla industriklämmor och nypa fast dem med .
.för att hänga i grupp på vägg..
blir nog fint...
sen får kund köpa ram själv..standardmått är givet och IKEA har fina ramar..
annars börjar jag anse att jazz är klara..
endast kraftiga reglar bakom ska på ...finjusteringar på nedre halvan av båda..
men man vet ju aldrig..
måtten 125x100








































..förstod ..
av min lekfulla rastlöshet att det stundade tråk..
 mohaa..ha..ha byttes snabbt ut mot ett kort konsist FY F-n



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar