måndag 4 mars 2013

Det handlar om existens..& Kameran fångar ..



det handlar om existens..



självklart..
och min nya kamera..djup möter yta..som sig bör
även namnet på två nya målningar som ska bli färdiga till butiken öppnar..

har inte hunnit leka å mycket med min nya leksak som jag velat,,men sjukdom hägrar i Kastmanska familjen
 så energinivån är endast 100 % ...
..härligt med en kamera som man kan köra upp i tingen runtomkring en och den sköter sig själv och ger solklara resultat..mumma..
hunden..Holly och mina målningar som snart är klara för avfärd till utställningslokal
 har blivit dagens objekt..
förvisso med varierande resultat..
















































.ljuset försvann till de sista bilderna och jag skyr blixt som elden..
men en härlig existentiell fotoframtid står vid dörren..
längtar efter sommarljuset i butiken
..ska bli otroligt roligt att föreviga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar