onsdag 27 februari 2013

En månad kvar till Utställningen..Hjälp..& Sammelsurium ..min vän

orden flödar...
fortfarande i sammelsuriums tecken..


....börjar känna lite press ..
utställningen står och klämtar på dörren ..
och 
det är vansinnigt mycket som ska göras innan
..inbjudan är bra..ibland!!
när jag nu ska hinna det..??
får haffa tag i min oerhört stressade upptagna partner Sara..
vågar inte ens viska min existens just nu ..
vet hur frustrerande det är att bli ryckt i kjolvecken när man inte har den tiden..
..
mina oljeskisser i biboppserien ska sättas in i pp ..
och mitt upp iallt känner jag mig oerhört lat 
..prioritering..
kanske är ordet jag inte fann..
..kvinnan som har en hel ramverkstad till förfogande..
lämnar in och får utskurna..
Bahh
men världens bästa rammakare Roger lovade fixa..
puss på honom..
får bli mången bjudningar på krog ..som kompensation
..men här är en av de större som går mot sitt slut för penslarna..
Sammelsurium..min vän..
fick den till slut heta




































..samtidigt är jag väldigt Webbig just nu ..
håller på att fota av mina mängder av original som ligger i överfulla arkivskåp och pärmar
tänkte få in sidor här i denna blogg ..sortera lite
men kommer då på
att jag MÅSTE inskaffa en systemkamera
fotar ned mina alster totalt..
missvisande och hemskt
hmmm..imorgon börjar jakten på bästa kameran


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar