tisdag 24 september 2013

Dramatiska brev..Det handlar om LOVE & var för fan snälla

dramatiskt brev från dramakonstnär..


..inte enligt min synvinkel men från andras
livet är ju för kort..människor lever som de är odödliga..detta upphör aldrig att förvåna mig
uppochnedvändavärldenenligtmig
gränsen från att vara en nihilist till moi
..vara levande...
kännande"fast det oftast gör jävligt ont"
 och handlande
handlingskraft jämsides med kärlek
ska det vara så svårt
-det enda ni ska behålla är era goda hjärta..vara snäll..manar jag mina älskade döttrar...
det är ont om snälla människor..sprunget ur den mest blåste konstnärens röst..
hmmm..nåväl tänker fortsätta min tro på människans godhet
så idag efter att blivit blåst för 10000 gången försöker jag nå fram med mina verbala medel
det går sådär kan jag väll säga
men 
DÅ är det tur att man är konstnär och får ut det mesta genom mina penslar
i rasande takt 
och med glad jazz i lurarna








































det handlar om love
min älskade avlidne farbror P-O s målning från mauds hem 
love..snällahet..love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar