söndag 22 september 2013

Sortering ..Utrensning & jag har seriösa problem



måste ha kvar...???

jag har allvarliga bekymmer här hemma i ateljén
måste ju rensa..slänga och sortera bort det som absolut inte får plats längre..
till saken är då 
att jag inte kan slänga något
mina väl tömda tummade fina färgtuber..
snyft
mina ark..ord..tidningar som väntar på att riva soch klippas ned till älskade små teser för att hamna på mina alster
ja ni hör
borde spärras in
men sortera ..DET kan jag 
gärna då i vackra höga fina äldre glasburkar och mina ord och meningar i mina otaliga ciggarlådor
mmmm..
lättare med dansande toner 
































har precis slänt två sopsäckar ..fulla av 
ja vad
ser ingen skillnad någonstans
men stolt över mig själv äro jag 
kvinnan som verkar varit hamster i sitt förra liv



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar