måndag 21 oktober 2013

Mina alteregon förökar sig..& Karta med kompass sökes...

tittar sig omkring..

mmm..mina alterego växer och förökar sig 
många blir de
nu med karta och kompass
..kom över dessa fantastiska kartor på loppisen igår
äldre..nyare..även orienteringskartor..
genom åren har jag ofta haft detta som bas i mina collagemålningar..
bottnar nog både som fin symbolik och min bakgrund som orienterare i mina barndomsår
karta och kompass
både i existensen och verkligheten 
är bra att ha..trallalaa
allt till



































..fullt äro det överallt..
man vet ju aldrig hur många det dyker upp på Söndag
kan bli full storm..kaos eller några enstaka
alltid lika spännande
iallafall har jag lagt undan en hel del tavlor..
brukar inte göra detta men i dessa flytttider så råder det mången undantag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar