tisdag 1 oktober 2013

Påvisa är ett vackert men sällsynt ord..& Allt ligger i betraktarens öga..

ett gott och helst religiöst hem...


mmm..så såg det ut för 60 år sedan ..
fantastiskt
undrar vad som hände denna lilla gosse..blev kanske konstnär ..
skämt åsido förundras jag av alla dessa livsöden som är omkring mig ..hur vi formas till..??
vare sig vi vill eller inte..
nåväl
fortsättning på mina fina skuggfigurer
var så förtjust i mina gubbar tills Helena igår frågade
-men vad gör de..? ska du verkligen ha dem på tavlorna..
MEN ..snusktant..allt ligger i betraktarens ögon ..
suck 
jaja tycker iallafall om min fina gubbar ..de får vällan stå där och mysa..
allt till passande toner


































Hembiträde 

mmmm..månne ny serie formas i mitt arma huvud som snart svämmar över av alla intryck
tack mina penslar som kan få ut en bråkdel..
nu har jag iallafall bestämt att ha en stor höst/flyttutrensning i slutet av Oktober eftersom det inte verkar bli någon adventöppethus..
efter utskick till konstintresserade lägger jag även in en inbjudan på bloggarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar