onsdag 2 oktober 2013

Nördorden från svunnen tid fyller mitt arma huvud..& Skuggfigurerna Utvecklas





skuggfigurerna utvecklas..

mmm..hejohåvadroligtjaghar
..ord är roligt
speciellt nördiga ord i sammanhang som inte stämmer ..eller tvärtom..
Tjooflöjt...baddare..klatchigt ..såininorden..piffigt
ord som man i unga år skydde som elden
kommer nu åter till mig ..i överflöd
tantvarning eller bearbetning av svåra nördordfrånbarndom..
hmmmm...mångfald av minisar är på G...
humpabumbagottfolk




























...har även fyllt på min konstkundkrets..med mailadresser
inte lätt att läsa era handskrivna mailadresser från min bok..
så av ca 100 studsade tjugotal
sorry om inte just ni får inbjudan ..hoppas ni läser mina bloggar och ser min Höstutrensning 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar