måndag 4 november 2013

Där jag sätter min kopp är mitt hem..& dansa cheek to cheek...

..där jag sätter min kaffekopp

är mitt hem..
mmm..härligt att efter en vecka semester från mina penslar få sätta igång ..med full fart
det borde vara varje människas rättighet att få fatta tag i penslarna och en partner för att dansa
skulle inte behövas så många terapitimmar då..
man måste ju se till att ha det bra ..livet är ju så oförskämt kort..
njuta..dansa och ha något gott i glaset..
min inspiro idag är lite större collagemålningar som påbörjats idag ..60x80 
tiotal ska vara klara till 1 Advent
och allt till jazzens bästa röster som berättar hur det ska vara 

































märklig..mänsklig..dramatisk..dynamisk
kunde inte själv beskrivit mina alterego bättre
tror att serien ska heta
-Befriande eld.....
allt i dansens tecken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar