måndag 18 november 2013

Några Önskelistor..klara..& Glupska estetiska maximalistiska gener..

med grundtanken att förbli minimalistisk

...gick givetvis käpprätt åt....
det är som med min inredning
tycker så mycket om det sobra...enkla ..fina..rena linjer
mmmm....sen händer det något
tror det är avsaknad av själ...var är själen..??
likaså äro det med mina bilder
estetisk maximalist ..det är jag det.
men nu är fyra av dem klara och ska tryckas upp till posters och julkort
till adventmys
vill ju att alla ska ha med sig en liten bit av min själ när de går hemifrån efter mysdagen
nåväl
mina önskelistor
a la längtan ..trängtan och komigenförhelvete...




























och mer komma skall
önskan..om
mer lust..mer dans och ännu mer skapande
är så berikad men vill ändå ha mer
glupsk som jag äro















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar