torsdag 21 november 2013

Vad handlar det om..Full fart & Sen får penslar ..färgtuber vänta..

...det handlar om...

..kommers
ännu mer full fart
planering iniminstadetalj
..
med tveeggad känsla ser ateljén just nu ut som tidsenlig tomteverkstad..
med förberedelse till 1 Advent..
inbjudningar..kopior..överallt ett heligt julsammelsurium
och ett kakafoni råder över allt
jättekul givetvis
och jag vet ju efter öppethus...advent och de julskyltningar som ska göras
lägger jag mina penslar i vila..i några veckor
härliga jultider väntas och förhoppningsvis även flytt
min inspiro idag är mina kopior som " äntligen" blev lika originalen 
ska det vara så svårt att få till bra kopior ..grrr...
en liten nyansskillnad får mig att gå i taket
och alla mina oändligt  förmånga kopp kaffe
som även de står överallt
allt till 




































det blev större metallklämmor och syrafri bakgrund på kopiorna
mmm..för billig peng ska det ändå se bra ut 
ska även påbörja min nya webbshop
har ju tid med det nu när penslarna väntar på mig
har äntligen fått bra deal med fraktbolagen 
efter mången envisa dialoger
planen är att den är uppe efter nyår



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar