tisdag 26 november 2013

Sorterar för fullt...Ordnar upp Kaoset & Allt går lättare med julmusik i öronen..

..sista stund..


innan Advent på Söndag ..
kreativt kaos när det är som ...sämst..
veve..det gäller ju som alltid att hålla sig i infernons kärna..så man inte är ute i virvlarna..
brukar vara bra på det 
men det är mycket för Kastman just nu 
på alla  plan i livet
mmm..så det ska bli skönt att få rå om sig lite efter denna intensiva helg jag har framför mig
idagpåbörjades gallringen..sortering och uppsnyggningen av det jag ska ha på Advent
och det är bilder i mångfald..
Och med skön julmusik i öronen går allt..
iförd min barndoms kärlek Elvis





























..ordningen är återställd..när det gäller mina mindre bilder..
jag förmodar att detta är sista inlägget på denna blogg innan jul
men andra bloggen kommer blomstra av julfröjd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar