måndag 2 december 2013

Totalt Överkörd...inga tavlor kvar..& Värvat Kunder till Dansens förlovade värld



bilder precis överallt


dignande..i hög..osorterat..och en del ihop
blir det när jag har mina öppethus/Adventmys
så var det givetvis när min älsklingsSara och jag slog våra kloka huvud ihop och bjöd på fest
mmm...överkörda var mer ordet
otroligt vilken respons vi får av er ..fina fina bekräftande kunder
Återigen Tack för att ni finns och gör att jag kan fortsätta med det jag verkligen vill 
måla måla måla 
och dansa...tror nog jag värvat ett tiotal kunder till Lindy Hopens värld
det fullkomligt sprutar dansbesatthet ur öronen på mig ..så 
fantastiskt roligt..Vi ses på Chicago..
det var ju ingen som missade vad som fyller mitt hjärta iallafall
dansande egon överallt 
och alla försvann in i era hem 
lite vemod för jag har ju nyss gjort dem men ...så är det ju att sätta själen på papp 
detta är givetvis min lilla inspiro jämte återigen röjarHolly som visar hur det verkligen ska gå till här i världen
































...och återigen förvånas jag av vad som går hem hos er..
äldre målningar som jag inte ens velat ta med
gick som smör i solsken
nu...längtar jag givetvis efter mina penslar i min hand
men ska pyssla om mina fina guldlockar här hemma och julmysa
efter nyår ...full fart med sikte mot
 ny utställning och Fjäder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar