måndag 9 december 2013

Knyter ihop året..Jazz Överallt..& Stort Tack..

jazz


sammanfattar och binder ihop mitt oerhört skapande år
jazzen har flutit i mina ådror mer än vanligt med start i Januari ..energin kom av härliga fina dialoger från jazzande intelligent musa...jag brann mer än vanligt..
året har varit
 fullt av härliga utställningar..öppethus..Adventmys och inte att glömma de berikande butiksmånaderna.. 
allt har genomsyrats av jazzande toner
har även varit ovanligt produktiv..trodde inte detta var möjligt.
det brinner ..både i hjärta ..ådror och penslar
summa summarum
detta år har varit fullt av oväntade möten..härliga samtal och i somras kom dansen "somjaglängtatefterhelamittliv" in i mitt liv..
nu knyter jag säcken..binder ihop trådarna 
lägger mina penslar i viloläge tills efter nya året
detta är givetvis min inspiro
allt med alteregobilder 
ögon..gott i glaset och glimtar från det som varit 











































































..samtidigt hyllar jag mina bildbanker..allt från facebook..pinterest och alla andra som jag dagligen fyller på med minnen..
skulle aldrig hitta en en enda bild i min otroliga mångfald av bilder i datorn
flitig med kameran är jag iallafall..
NU..ett nytt år 
fullt av förändringar...motgångar..medgångar ..skratt ..gråt ..smärta ..hjärta
som sig bör
vad kan man sia om framtiden 
mer att jag ska fortsätta mitt skapande med min fulla kraft och fortsätta med jazz
 i lurarna..ådrorna och dansstegen 
lycka
vill också återigen tacka er som gör det möjligt för mig att fortsätta med penslar i min hand
får verkligen respons vad jag håller på med
det känns som att jag även berikar ert liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar