torsdag 13 februari 2014

Stora målningar börjar formas..Mycket i mitt lilla liv & Prickig kärlek

svarta lurar och kol


min lilla värld av skapande
musiken bär min hand
mina oljor står i högar och torkar...väldigt långsamt ..egentligen ett unikum att jag är oljemålare
med mina otåliga gener
men det finns ju inget mer fantastiskt att få lägga lager på lager..sudda..skrapa få fram
ljuset..det måleriska när det är som mest fantastiskt
sen gör jag ju tio åt gången ..så de hinner torka lite innan det är dags för nya penseldrag
känns bra..kommer hinna klart innan Thailand och butiken öppnar
ska börja med flera oljeskisser och minisar
tyvärr kan jag inte uppdatera vilka som som är sålda eller inte..för de flesta är ute på andra ställen och inverterar inte förrän butiken öppnar
lite glimtar av mina framrusande..dansande..filosoferande alteregon 
och prickig kärlek































































att jag till och med vant mig med denna dryck jag intar två gånger per dag..
 är också ett unikum
men känner att detta lilla glas är så fullt av energier så jag vågar inte vara utan 
färsk spenat..ingefära..banan..lime
mumma för de energiska generna
om en kvart blir det fullt hus när min storebror med barn väller in 
det väntas kulinariskt...gott i glaset ..pyjamasparty" enligt Holly" museibesök och annat mys
så inga penseldrag förrän om några dagar 

1 kommentar:

  1. Akustiktavlor

    Välkommen till Silentdecor, Har du ett ljudproblem? Vi kan hjälpa er med era ljudproblem. Också, vi förse Snygga akustiktavlor och tystnad design Produkter service.

    to get more - https://www.silentdecor.com/

    SvaraRadera