tisdag 8 april 2014

Långsam Utveckling...samspråk & Givetvis i Dansens virvlar


samspråk under långsam utveckling


genomsyrar mitt måleri just nu 
när flytt och butiksöppning står för dörren
kladdar lite disträ medan jag packar med ena handen och skissar inredning med min stackars vänstra hjärnhalva..
mmmm...så är det 
ibland
har även packat ihop det mesta av ateljen ..så 
i väntan på hösten och flytten så får mina skaparsaker ligga och vänta väl nedpackade i kartonger
dessa stora hinner inte bli klara ..tyvärr
för de brukar ju gå åt i butiken 
nåväl ..har varit otroligt produktiv hela hösten och våren så jag har så det räcker

























..mot ny utställning i höst
undrar vad temat blir måntro
hehe..ja det hjärtat är fullt av målar penseln 
nu konstbloggpaus till höstmörkret sänker sig över mitt nya hem 
någonstans på Söder



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar