fredag 30 maj 2014

Samvetet är rent..Utanförskapets karta & Snabba oljeskisser

samvete har jag 


men ej dåligt sådant
känner att jag lever ärligt rakt och ger mina barn det absolut viktigaste ..tid & Kärlek
förstår att det finns mammor där ute som slits sönder av detta dåliga samvete mellan att vilja och kunna 
känner mig oerhört privilegierad som får ihop det bästa av dessa världar
nåväl
min inspiro går i butikens tecken ..där det nu fullkomligt dignar av bilder
de hänger i omlott bland klämmor och köttkrokar
just sådär anspråkslöst som jag tycker att min konst ska befinna sig i
min inspiro är snabba collagemålningar " otroligt snedfotade men dock" som jag gjorde igårkväll
 ..nu fullkomligt väller de ur mig..så jag lägger inte in dem ovan under oljecollage
ty då räcker inte sidan till
dialoger..monologer ..allt över koranen..1917 års översättning och givetvis jazziga noter














































utanförskapets karta passar dig bäst..lyckans galoscher kom här är jag! ..och namnam en bit av din själ
mmm..ord som smakar gott i munnen som Holly säger
fantastiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar