onsdag 28 maj 2014

Knapra piller eller måla...& Fort går det

antingen spärras jag in och knaprar piller
eller
börjar måla igen
mmm...för min familjs skull så målar jag igen
packar upp ateljen här hemma och skapar kreativt kaos
och fort går det ..det är mycket som ska ut
timmarna flyger iväg på kvällarna..så länge ljuset tillåter så är penseln i min hand
och bra är ju det för tavlorna rinner iväg ute på ön 
mycket snabbare än väntat
fantastiskt berikande 
att få hålla på med det som själen vill och dessutom bli uppskattad för det 
min inspiro är bland lim ...oljefärg..kol..ord i mängder









































imorgon en HEL dag i ateljén
oj vad det ska skapas..denna hög ska bli klar till helgen 
övriga ligger inne på oljecollagemålningar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar