torsdag 11 september 2014

Händer som skapar i Allt.. & Mer ord kommer till mig ..

yepp...



nu är det full aktion som gäller
är alltid så fascinerad av skapandet som 
tar sig uttryck i så många former och det ena går in i det andra
håller på att riva upp golv...väggar..måla ..sätta in fönster
med ena handen
måla mina alster med den andra
även bakning sker med målarhanden..bara emellan minisarna
för att det är så vansinnigt gott och roligt
tur att man inte har fler händer eller timmar på dygnet då...kanske
min inspiro går i kladdiga fingrar..minisar på vackert golv och en undran om inte mina trasmattor har tagit över färgsättningen på en del av de små...



































































ord som
 ...Ensam taggtråd..den vackra åldern på unikt besök..försöksperson i ett ensamt rum.,,på jakt efter..
.TU eller UT
kommer till mig på en bas av de ljuvaste kärleksförklaringarna från breven..
och jag måste ikväll försöka få ut inbjudningar till öppethus den 5 Oktober..
och imorgon påbörjas mina snabba oljeskisser
fantastiskt spännande vad som komma skall











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar