tisdag 30 september 2014

Livets Bräcklighet,,,Sista Båtfärden ..& Förbereder inför Öppet hus....






livet är så föränderligt

& abstrakt
håller som bäst att måla...fixa bära hem vin och annat gott till Öppet hus 
och så nu 
på förmiddagen fick jag  ett samtal..mitt i mitt målande 
..
ett samtal jag eller ingen fördendelen inte vill ha
de har hittat en förändring i mitt ena bröst..
mmm..livet blir så bräckligt 
det är säkert ofarligt ..är det inte så i 75% av fallen 
men dock
jobbigt 
och givetvis kom dessa till mig 

Rooo
livets sista båtfärd är det Öfver ..eller..
ska har jag tid att  ta några glas vin till....









































mmm..brukar främja ensamheten 
men den är svår när man står med detta existentiella
nåväl...fått tid till läkaren imorgon ..då får man väll veta mer
barasåtacksamjustnuattmanboriSverigemedvårsjukvård 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar