onsdag 1 oktober 2014

Tänkvärd Vånda..Existensen bultar på min dörr & Bilder överallt

..mången alster bidde det igår 

när det existentiella bultade mer än vanligt på min dörr
hur många dagar är kvar...DU..det är NU..det är dags att reflektera
över mina framtida fotspår och de som jag lämnat bakom mig
tungt
men oerhört nödvändigt
visar en liten mix 
"fördeliggeridrivorhär"
av min tänkvärda vånda från igår  


















































...efter idag vet jag att det inte var någon fara för mitt liv
efter mer noggrann mammografi och ultraljud så visar det sig att första bilderna var missvisande
pust
då kan jag alltså få dricka några glas till ..i detta mitt lilla bräckliga liv
kontra Hollys färggranna fina teckningar som inger hopp
inför hennes fotsteg hon ska ta här i livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar