måndag 6 oktober 2014

Pangpålivetsskälv...Tavlor Överallt & jag bara blablablaaa.....

tänk att man aldrig vet


vilka bilder som går..
det är alltid fel gissat..
min serie som jag inte ens tänkt ta fram
som jag gjorde när jag var i ärdettaslutetpåmittlivvånda
härom dagen
gick först
allihopa
mmm..pangpålivetsskälv
kanske
även tiden var abstrakt
på morgonen vid tio sa jag till Holly - nu måste vi  gå och handla för 13 öppnar vi dörrarna...
tur att jag slog en liten blick på inbjudningsbladet...11
va...oherregud var jag berusad när jag skrev detta eller..
i vanliga fall kommer inte en själ innan 14..
men 
faktum var att det hängdes på låset ..kul
sen var det en lugn och behaglig dag med jämn tillströmning av er som tycker om vad jag gör
härligt
för då hann jag prata med "eeestackarser"
brukar ju aldrig hända
min inspiro är glimtar av fröjd....härliga skratt..tavlor överallt
som sig bör
när själen glimtar fram offentligt



























































..vet även att många sökt efter information om öppethusinbjudan..
det är ett medvetet val att inte lägga ut på webben
..förr om åren har det kommit många som inte är så intresserad av mina tavlor utan av annat..
vet inte riktigt hur man ska gå till väga med detta ..ett alternativ är att ni mejlar mig om ni är intresserade nästa gång..
men det finns mången vägar nu i dessa internettider
igår kom två fina som sett mina bilder från instagram och sökt upp mig 
härligt ..för då vet jag att de är genuint intresserade.
föredrar  kvalité framför kvantitet 
efter denna fina dag blev det traditionsenligt krogbesök
då på älskade stamhaket Östgötakällaren ..mmmm härligt att kunna ta med våra små..de vill ju bara vara med
nu ska målningarna som blev över fraktas ut till andra platser..sen målaruppehåll någon vecka..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar