torsdag 5 mars 2015

Tanka på Tankar...& Vi dansar Blues

..tankePaus
är bra att ta emellanåt



för att tanka på tankar och kaffeådran
har haft ett litet målaruppehåll
ofrivilligt faktiskt
klassisk målarkramp
blir lätt så när man har blockeringar runtomkring en 
gårliksomhandihand
men
idag tvingade jag penslarna tala
mmmm...då rycks man med
mysigt
har ju en hel del målning framför mig
nu när ön ska öppnas och mina alster flyger världen över
efter visiten i Buddhaland så är det ju snart dags
...
glimtar från 
...vi dansar Blues...




























































de fina som hjälper mig 
mmm...vetesjutton om det finns något finare än riktigt inmålade penslar
skulle väll då vara mina fina guldlockar som jag ska mysa med ikväll












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar