måndag 3 augusti 2015

Allt blir Fint på övermålade skolaffischer..& Allt blir roligare med Bubbel i glaset...

...Abstrakt..

är det att se min mailbok
 varvas med härliga fina ord
från er 
som inte bara tittar
utan ser
härligt berikande möten har jag med er
det är ju den responsen som gör att mina penslar brinner ännu mer
mina alster sinar ute på ön
ska försöka hinna lite ikapp nu när regnet återigen ska falla någon dag
ordnördar emellan
är det fantastiskt roligt när ni grepper
skrattar
och förundras
hurmycketetkanbrinnaihuvudet
på Kastman
ser så fram mot en härlig skapande höst
min inspiro visar 
att allt
ALLT
blir snyggt mot gamla övermålade skolaffischer
och
allt
ALLT
blir roligare med lite bubbel



























































även skönt
att ha sin mörka skugga framför sig ibland
tackfördetsolensstrålar
nu
ska jag mysa några dagar  med penslar...bubbel och skön Blues i högtalarna
härligt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar