måndag 27 juli 2015

Produktiv...Härliga Möten & Mysteriet med de förvunna tavlorna äro nu löst






vilka fantastiska


dagar som förflutit
har haft så fina varma möten
med er
som tycker om det jag gör
så berikad
att kunna dela med mig
av
en bit av min själ
och mina penseldrag
mina alster har flugit iväg till Hemmastaden...Tyskland...Umeå..Danmark och givetvis skåneland..
mmm..Norrland kommer starkt nu 
kul
har inte ens tänkt tanken Norrland förr men nu i år kommer de starkt på konstfronten
mmm...har stått med penseln i hand och samspråkat på mitt förvirrade vis
Tack
för er som gör att jag kan fortsätta med det jag gör
det värmer
även härligt att fått till baka två favoriter
som varit försvunna
dehadevisstbottpåGotlandiettår
beror mer på mitt dåliga minne än något annat



















































gick en rond mot tankekliandet
mmm...såärdet
och
såhär vansinnigt produktiv har jag väll aldrig varit någon sommar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar