torsdag 23 juli 2015

Kyss mig ..i ..& Knasbollarna samspråkar




...NUfårfaktistsolenkomma..

ochmeddenfolk
för nu går jag lös på ALLT
menarallt
när jag stått och målat hela dagarna...kvällarna ..producerat som aldrig förr..
tar jag mina tryckbokstäver och sätter ord...fraser på det mesta i min väg
men kul dialoger blir det
för de som antar utmaningen i ordduellering med moi
fördetärjudetbästajagvet
mången skratt..likabarnlekabäst och alla kvinnor som när en pippilångstrumpssjäl eller nästan filat ned de trubbiga hornen..diggar
verkligen diggar det jag gör
kul
även om man beteer sig ännu knasigare än vanligt ..nu när skapargenerna når durachellnivåer somaldrig förr
mmm..
fraser som 
-Kyss mig...-Tänk..eller skitidet..-kom igen för fan..-seriöst-allvar-komsikomsi
hamnar på kassar...hattar och vägg..
dagens favorit
-Men ska det inte REGNA lite mer..?
såldes givetvis på stört
min inspiro 
är denna lätt galenskap
varvat med gympablues
försåinih-vetekalltärdet




















































yepp...ser du några glada kvinnor med hattar med budskap s ligger jag givetvis jag bakom
skitkul
och likaså alla dessa knasiga kassar
fantastiskt roligt
ni som greppar
det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar