fredag 17 juli 2015

BarfoteBlues...Allt blir fint vid min Plåtvägg...& det brinner ännu mer....








...tänkte passa på 



att få några målardagar i stan innan Ralf drar iväg till Buddhaland i tre veckor
 målningar är endast ett fåtal kvar just nu och det behövs dels fyllas på 
dels har jag sådan målarabstinens  att fradgan hänger i mungipan och jag ter mig ännu mer som den konst...konst...konstnär jag äro
såvadhänderdmedminlekamen
åker på värsta feberochshorisontlägeidagartvå
grumf
men icke bangar jag för detta
utan passar på att hämta stora målningen ..slitsläpunderfeberattacker
nåväl
nu är den ute på ön
igårkväll hade jag blues i högtalarna
och målade över...dit...förändrade några alster som var kvar
barfoteblues
och
allt...blir vackert på min plåtvägg













































































































..hann med en fikaistan
mellan attacker
härligt
att jag ändå blir så uppskattad som jag blir på ön
roliga erbjudande tills nästa år
 som utställning på Bluesfestivalen i Troindheim...
Utställningar både i Atlanta...Wien och en annan stad i Norge
men mys
när ön stänger 
brinner inte bara huvudet på Kastman utan även penslar
även nöjd med min web shop som dyker upp närmsta tiden 
glädjer mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar