torsdag 4 juni 2015

Komigenförfan..För snabb för mig själv..& Otålig som få...

Komigenförfan


...
ord som präglar..min tid..mitt sätt
min
existens
mmm..har alltid varit för snabb...för otålig för mitt egna bästa..
har alltid blivit irriterad av de som är flegmatiska..loja eller sådärkonstigtnöjda..
vad är det för fel på dem
min uppfattning om existens
själen brinner och mina tankar hinnerliksomintemed..inte heller mina långa ben som är snabba att kliva in i de mest konstiga situationer..
när jag var ung..yngre blev jag otålig på de som inte hann med mina svängar..mina dialoger..för de var så snabba så jag hoppade över vissa stavelser
läste böcker uppochned för att kunna njuta längre av dem 
janiinser

nu är det mina penslar som är redskap för min oerhörda snabbhet
fortgårdet
och Tack ni som uppskattar det som bildas under dem
vida över världen sprids de
Kastmanska målningarna
och jag får så mycket cred
för att 
jagärjag
trots mitt eldflängda humör...snabbhet och trots

















































..här är en som är snäppet värre än moi
honärfasikensnabbare är mig i mångtmycket..
nåväl
då vet jag att hon kommer klara sig här i livet
månne även hon
 en konst...konst konstnär blir
skrattade även hjärtligt åt Kerstin som står i affären bredvid mig
hon myntar begreppet
kom igen
FÖR I HELVETE
inspiration




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar