söndag 6 september 2015

Brutna sviten tidlös..minimalistisk och lagom & På allt sätt trängda..Kärlek

..Hollys badande fötter & BrinneriHuvudetOrd



har format dagen som gått
äntligen har jag rensat bort det mesta av sommarbutikkänslan 
och gör nu en ren ateljé av stället
med penslar i hand...musik i mitt blod ska jag sitta i min korgstol med kopp/glas i min hand blicka ut över mitt föränderliga energigivande vatten
..dansa som en galning.
.målaskrapaklippa
eufori
nu kommer orden till mig
lite kul
när man släpper hjärncellerna och bara lägger..klistrar
och meningarna kommer till en 
påmittlillasätt




























































































































brutna sviten tidlös..minimalistisk och lagom
..humor
med distans
fortsatt eufori
nu när min älskade höst äntligen är här med sin energigivande kraft som bär fram mina vingar och får penslarna att brinna
otroligt berikad
Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar