torsdag 27 augusti 2015

Orden kommer till mig..likaså trollhatten & Äntligen ..är ekorrhjulet här

68



my number
mmmm....här har det målats...skissats och tryckts

helt uttömd
blir jag när själen är på helatiden
nuddar livets skälv ådran kärnan 
eftersom den öde ön är ännu mer övergiven 
passar jag på att ösa ur mig
...
Blues samsas medord som 
hellre celibat än ha tråkigt...smeksam som en knytnäve..
allt med min trollhatt på
samlar jag ihop mina ben..ylar av fröjd
la loba



















































och äntligen
är Nordanvinden här
ochmedden
alla stressande...köande ..jagande människor
som
är på väg..jakteftervad runtruntrunt i ekorrhjulen
och
jag
sitter iakttar..förundras ..sippar på min latte mumsar på kardemummabullen..läser min svenskan 
i lugn o ro
med distans..i navets mitt
fantastiskt  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar