fredag 30 oktober 2015

Träl och andra hav..Stora målningar på G & ...befriande mogen attityd



men mys


vilka dagar som förflutit
och
som komma skall
ensam med min käraste penslar
lyssnandes på musik och bevandra mig i min inre världsuppfattning.....eller nått
detdärattbliäldre
när min äldsta ..de dagarna hon var med sin pappa
vände jag mig utåt
i jakt efter yttre stimulans
ofta förgängligt
det vilade en rastlöshet över att kunna finna................i jakt på vad
nu
tjugo år senare
när min minsta bor hos sin 
är jag helt ensam "likt ferdinan"och luktar hellre på mina målartraor allt för finna min inre stimulans
och
det bär frukt
jag fullkomligt öser ur mig allehanda ting
min inspiro är
snabba skisser och
glimtar från nya serien
attityd
stora målningar göresittintåg



















































träl och andra hav
ord på
ser fram mot fortsätta min förälskelse till mina fina starka ifrgasättande kloka lugna upprorsmakare till alteregon 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar