onsdag 21 oktober 2015

Snabba oljeskisser Klara..mot öppethus & Frågeställningar

hörlurar och kaffekopp


hörliksomihop
varit vansinnigt produktiv idag
meränvanligt ...mycket som måste ut
stänger av hjärnan samtidigt som mina penslar går av rena farten ..det rivs..limmas..klistrar
alltid spännande att se resultaten sen 
och 
frågar mig alltid
-när gjorde jag de där..?
-Hur gick detta till..?
-Är det verkligen jag som målar detta ..?
utanförskapet även där
mmm..spännande att vara konstnär
även när man beter sig som en idiot 
framför datorn
skicka inbjudningar är ingen hit när dessa långa fingrar är snabbare än min hjärnhalva
men
det löste sig till slut
ursäkta för detta..
måste även förklara här på bloggen
"hoppas ni läser"
jag har ingen möjlighet att lägga undan målningar eller hålla dem ..höstutrensningen
det är det som är själva kaos principen
en dag per år
kör jag vrakpriser på mina målningar 
..bara en dag..
mitt motto
hellre många Kastman ute i hemmen än inga alls
hoppas ni inte misstycker
och varmt välkomna ni som kan komma 
orden
- ibland...bara ibland gör det ont att tänka..
-måste jag fortsätta kämpa för dessa stereotypa könsroller..
- Tystnad...tackolov
kom till mig i dag
tjugotal snabba oljeskisser 
bara ord som saknas















































































..så bra att jag har barn
annars skulle jag inte gå utanför dörren 
måla..dansa..fika 
mårsåhimlafantastisktunderbart
bra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar