torsdag 12 november 2015

KOm...KOm..Hemma hos Kastman & Målningar i Överflöd




yepp


manblirliksomlitefransk
när man åker omkring på stan och plockar upp sina målningar
mången fikastop a la Paris blir det
mys
mmmm...min höstutrensning står för dörren och jag får många mail om varför inte inbjudan ligger ute på webben
hade det första åren men det kom
liteförmångasomintevarsåintreseradavminamålningarutanavannat
så skicka iväg ett mail så får ni inbjudan
för det bästa jag vet är att få träffa er som berikar..och gör så att jag kan fortsätta måla
sa det konstnärliga alteregot
..
leker med tanken "som jag haft i många år nu"
att ha öppethus/alternativbutik
en gång i månaden 
Hemma hos Kastman
ett koncept i tiden
där jag säljer en del av mitt hem "på det jag tröttnat på "
...mina målningar
parti av dylika udda ting
har gästspel likt ostmästare..vinprovning..
skön jazz ...mumsbitar
mmmm....tanken leker
och så kommer det bli
tror Stockholm är redo nu
men tills dess
målningar ta mig fanken överallt
och
nu
pratar vi en hälften ned till en  tiondel av priserna





















































































så välkomna 
på Söndag
följ
doften av
min fantastiska vintoddy

jazz...skratt...mumsbitar..härlig retorik ..ett gottglas och
mängder...överflöd av målningar
hoppas vi ses
dörren står öppen










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar